skip to Main Content

Atunci când utilizăm instrumentul Mail Merge ( în funcţie de modalitatea aleasă: wizard sau manual), primul sau al 2-lea pas constă în specificarea unei surse de date.

Vom accesa tab-ul Mailings, grupul de comenzi Start Mail Merge, comanda Select Recipients.
Din meniul afişat vom executa un click pe opţiunea Use Existing List.

Mail Merge - conexiune document-bază de date

 Sursele de date pentru documentul nostru pot fi multiple:
– interogări;
– baze de date Access;
– workbook-uri Excel;
– etc.

Mail Merge - conexiune document-bază de date

 Dacă nu avem pregătită o sursă de date, putem crea o astfel de listă, folosind comanda Type New List.

Mail Merge - conexiune document-bază de date

Atunci când selectăm o sursă de date, înainte de a crea conexiunea ne este afişat un meniu din care ne putem alege locaţia/foaia de calcul/tabelul/etc. ce conţine datele.

Mail Merge - conexiune document-bază de date

După ce stabilim legătura, în tab-ul Mailings se activează restul comenzilor, comenzi ce ne permit să completăm documentul.
Mai departe ne vom completa documentul conform cerinţelor.

Mail Merge - conexiune document-bază de date

[stextbox id=”info” caption=”Info” bgcolor=”ffffff”]Dacă veţi încerca să accesaţi sursa de date în timp ce aveţi documentul deschis, veţi primi un mesaj de eroare, fiindcă sursa este deja deschisă de o altă aplicaţie.
Închideţi documentul şi apoi accesaţi sursa.[/stextbox]

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Mergeți sus

Dacă derulezi pagina sau dacă navighezi pe acest site, îți dai acordul să folosim cookies. Cookie consent --> vezi detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close