skip to Main Content

Atunci când apar probleme cu subscripţia de Office 365 aveţi la dispoziţie mai multe metode de depanare:

  • forumuri;
  • ghidurile de ajutor;
  • specialişti;
  • tichete de suport (Service Request).

Atunci când primele trei metode nu dau roade, va trebui să deschideţi un tichet pentru suport.
În contul dvs. există secţiunea Overview.

Dacă problema este de natură tehnică, atunci puteţi utiliza acest tool: Troubleshooting tool for Office 365
Dacă problema este legată de plată şi gestionarea subscripţiei, atunci va trebui să deschideţi un nou tichet.

Notă: pentru planurile P tichetul de suport va fi legat doar de partea de plată a serviciilor, pe când tichetul deschis într-unul dintre planurile E va oferi şi suport tehnic.

Pentru un exemplu concret, vizionaţi video tutorialul de mai jos.

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mergeți sus

Dacă derulezi pagina sau dacă navighezi pe acest site, îți dai acordul să folosim cookies. Cookie consent --> vezi detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close