skip to Main Content

Office 365 ne oferă două metodă de populare a bibliotecii cu documente:
– crearea documentelor folosind Office Web Apps;
– încărcarea unui document din PC.

În acest exemplu, o să discutăm despre a doua metodă.
Pentru a încărca un document existent, vom accesa link-ul Adăugare document din bibliotecă.

Mai departe se deschide meniul de încărcare al documentului dorit.

La ultimul pas ni se deschide un formular care pe lângă mesajul de salvare reuşită, ne oferă şi un formular pentru actualizarea proprietăţilor documentului: tip de conţinut, nume document şi titlu.

După ce executăm click pe butonul Salvare, documentul se salvează în bibliotecă.

Urmăreşte un tutorial video:

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mergeți sus

Dacă derulezi pagina sau dacă navighezi pe acest site, îți dai acordul să folosim cookies. Cookie consent --> vezi detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close