skip to Main Content

Operaţia de creare de utilizatori noi în Office 365 este una foarte simplă.
După ce creăm utilizatorul, tot ce mai trebuie făcut este să îi atribuim licenţele dorite şi să îi configurăm permisiunile.

Cum procedăm ?
– în pagina principală executăm un click pe link-ul Add users;

– mai departe vom completa câmpurile obligatorii;

– la pasul următor vom stabili şi permisiunile pentru noul cont;
– acestui utilizator îi voi atribui permisiuni administrative;

– următorul pas al wizard-ului ne cere să specificăm ce licenţe îi atribuim acestui utilizator;

– ultimul pas constă în expedierea datelor necesare conectării;
– putem expedia aceste date utilizatorului sau altui utilizator;

– acum, putem genera contul de utilizator;
– în imaginea de mai jos putem observa numele de utilizator, dar şi parola temporară;

– după ce am generat noul cont, suntem trimişi pe pagina de administrare a utilizatorilor.

[stextbox id=”info” caption=”Info” bgcolor=”ffffff”]La prima încercare de conectare pe noul cont, utilizatorului i se cere să modifice parola temporară, înainte de   a-şi accesa contul.[/stextbox]

Cosmin Tătaru

Pasionat de blogging și tehnologie încă din 2009, Cosmin este aici să vă ajute să vă creșteți vânzările și productivitatea punând tehnologia la treabă pentru dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Mergeți sus

Dacă derulezi pagina sau dacă navighezi pe acest site, îți dai acordul să folosim cookies. Cookie consent --> vezi detalii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close