Skip to content →

Articole pentru antreprenori începători: neticheta

Sunt tot mai convins că în ziua de azi, pentru și mai mult succes în afaceri, companiile nu mai au nevoie doar de o simplă prezență online cu un site web și un newsletter, ci de mult mai mult. Trebuie să învățăm și să respectăm ce înseamnă neticheta.

Dacă nu ați intuit deja ce este neticheta, discutăm despre net etichetă, adică despre eticheta pe Internet, un joc aparent simplu, cu reguli aparent simple, dar foarte importante.

Dacă în anii ’90 în România a funcționat rețeta Joomla + Mailchimp + conținut de promovare realizat după ureche în firmă, distribuit fără o strategie clară și fără respectarea regulilor scrise sau nescrise ale online-ului, această strategie nu mai funcționează de mult. O prezență online și o promovare prin e-mail în masă conduse pompieristic mai degrabă vor dăuna unei afaceri, decât să îi atragă clientelă.

Cu acest articol am făcut doar introducerea și vom continua printr-o serie care va sublinia importanța netichetei și a procedurilor care trebuie respectate pentru o prezență business online eficientă și agreabilă. Ideea acestei serii vine din experiența în lucrul online cu diverși clienți din întreaga lume și cu cei din România.

Atunci când am decis să mă implic în realizarea unui web mai bun, site cu site, nu a fost vorba doar despre design mai bun sau despre servicii de suport și/sau dezvoltare pentru site-uri WordPress, ci de mult mai mult. M-am gândit să încerc să aduc o schimbare în bine și la nivelul calitativ al prezenței, nivel care vine din calitatea conținutului și – într-o foarte mare măsură – din modalitățile de prezentare și de promovare.

În următorul articol vom face împreună primii pași importanți înspre eficientizarea prezenței noastre online prin asimilarea unor reguli de bază privind corespondența electronică.

Published in Diverse

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *